1. Internetowy sklep meblowy PW Meblomarket ANNA prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są realizowane na indywidualne zamówienie, wolne od wad fizycznych i prawnych.

3. Ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca cena, zawierająca koszty przesyłki, widnieje przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym internetowym sklepie meblowym wystawiamy faktury VAT lub paragony.

5. Dostępne formy płatności to: wpłata na nasze konto bankowe lub zapłata przy odbiorze.

6. Wszystkie meble i akcesoria meblowe zakupione w naszym sklepie można odebrać osobiście, po uprzednim uzgodnieniu terminu w naszych sklepach stacjonarnych.

7. Czas realizacji zamówienia podany jest na stronie każdego produktu. W przypadku mebli, których producentem jest firma Meblomar czas realizacji wynosi 1-7dni roboczych w przypadku 8 podstawowych kolorów (biały, buk, olcha, wanilia, wenge, orzech, czereśnia) i do 14 dni roboczych w przypadku pozostałych kolorów. Jest to czas, który potrzebujemy, aby wykonać zamówienie. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby uzgodnić termin.

8. Podstawą złożenia reklamacji na zakupiony towar jest przedstawienie protokołu szkody sporządzonego przez kuriera podczas odbioru przesyłki.

9. W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności, a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy po wcześniejszych ustaleniach z nami odesłać za pomocą wskazanej przez nas firmy kurierskiej.

10. Paczkę z meblami należy otworzyć w obecności kuriera , który w razie wystąpienia uszkodzeń w transporcie spisze protokół szkody. W przypadku nie spisania protokołu przy odbiorze nie będzie możliwości uwzględnienia reklamacji. Kurier ma obowiązek pozostać przy sprawdzaniu paczek, jeżeli osoba odbierająca przesyłkę sobie tego życzy. Protokół szkody należy przysłać nam na maila (zdjęcie lub skan) w ciągu 2 dni od dnia odbioru paczki. Po uszkodzony mebel przysyłamy własnego kuriera. Prosimy nie wysyłać nam żadnych paczek bez uprzedniego kontaktu z nami.

11. Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 21 dni.

12. Regulamin określa zasady zakupów w internetowym salonie meblowym. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

13. W sprawach nie ujętych w powyższym regulaminie obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.

Dane firmy:

PW MEBLOMARKET ANNA
Anna Owczarz
Plac Szkolny 2
89-100 Nakło nad Notecią
NIP: 558-100-94-12

Zaloguj się

Goście online

Odwiedza nas 56 gości oraz 0 użytkowników.

 

Początek strony